top of page

veelgestelde vragen

Heb je andere vragen. Neem dan contact met ons op via het contactformulier onderaan deze pagina. Wij helpen je graag verder.

  • Kan ik mijn afspraak verzetten of annuleren?

Ja. Dit kan tot twee uur voor een sessie kosteloos en eenvoudig wanneer je bent ingelogd.

  • Worden sessies bij jullie psychosociale coaches vergoed door mijn zorgverzekeraar?

Nee. Onze mensen zijn niet BIG- of NIP geregistreerd. Wij geven dan ook geen medische adviezen en onze diensten worden niet vergoed door zorgverzekeraars. 

  • Welke informatie uit mijn sessies delen jullie externe vertrouwenspersonen met mijn werkgever of kennisinstelling?

Wanneer jouw werkgever of onderwijsinstellingen onze diensten aan jou beschikbaar heeft gesteld, delen wij alleen geanonimiseerde kwantitatieve gegevens die niet naar individuen vallen te herleiden. We houden de hoogste standaarden aan en gaan integer en discreet te werk. 

  • Zijn jullie coaches BIG of GZ geregistreerde psychologen?

Nee. Onze mensen zijn niet BIG- of NIP geregistreerd. Wij geven dan ook geen medische adviezen en onze diensten worden niet vergoed door zorgverzekeraars. Onze diensten zijn gericht op preventie.

  • Wat is er mogelijk wanneer ik jullie diensten wil gebruiken maar niet kan betalen?

Het is onze visie dat mensen snel en laagdrempelig geholpen moeten kunnen worden. Daarbij vinden wij dat een smalle beurs geen onoverkomelijk obstakel mag zijn. Wil jij gebruik maken van onze diensten, maar lukt dat financieel niet? Mail ons dan op info@blindspotconfidants.nl. Wij reageren binnen twee werkdagen en spannen ons in om samen een passende oplossing te vinden.

  • Hoe beschermen jullie persoonsgegevens?

Wij spannen ons intensief in om persoonsgegevens zo goed mogelijk te beschermen, zo minimaal mogelijk te verzamelen en zo snel mogelijk en binnen maximaal 3 maanden na het opzeggen van een account te vernietigen. Op onze website houden wij een register bij waarin eventuele onverhoopte datalekken conform voorschriften worden vermeld. Via deze link vind je ons privacystatement.

  • Via welke software vinden jullie online sessies plaats?

Zoom. Na het inplannen van een sessie, ontvang je direct een unieke zoomlink die alleen jou eenmalig toegang geeft tot de omgeving van de door jou geplande sessie.

  • Kan ik een sessie plannen na kantooruren, in het weekend of op feestdagen?

Met een verminderde bezetting zijn wij ook in weekenden en avonduren beschikbaar. In de agenda vind je het volledige aanbod in beschikbare gesprekstijden. Plan zelf je gesprekken in en houd volledige controle over jouw agenda.

meer of andere vragen?

wij helpen je graag

06 15598746

we hebben je bericht ontvangen!

bottom of page